سوالات متداول
در این بخش، به برخی از سوالات پرتکرار شما پاسخ دادهایم، که میتواند هنگام خرید کمک شایانی به شما برساند.
چگونه میتوانم از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
۱-پس از وارد شدن به سایت، در قسمت زیرین سایت وارد صفحه پیگیری سفارش شوید و کد رهگیری خود را وارد نمایید.
۲ـاگر از طریق مرحله اول نتوانستید پیگیری کنید به واحد پشتیبانی پیام بدهید ۹۹۰۲۵۲۹۸۰۶ یا 09052885659
چگونه میتوانم سایز دقیق خود را سفارش دهم؟(چون قالبها متفاوتاند)
پس از انتخاب محصول و مشخص کردن سایز پای خودتان، میتوانید در حین انجام فرآیند خرید در قسمت توضیحات مشتری سانتی متر پا خودتان را بنویسید تا قالب(سایز) مناسب شما ارسال شود.
چگونه سانتی متر دقیق پایم را اندازهگیری کنم؟
پای خود را بر روی یک کاغذ قرار بدهید، پشت پا و شصت پایتان را علامت گذاری کنید. سپس با یک خط کش یا مترخیاطی این طول را اندازه بگیرید ویا میتوانید کفی درون کفشی که سایز مناسبی داشته را اندازه گیری کنید .سانتی متر به دست آمده کار را برای شما راحت میکند و درهنگام خرید کتونی قالب دقیق شما تحویلتان میشود
رویه ارسال فروشگاه چگونه است؟و چگونه میتوان مرسوله را پیگیری کرد؟
۱_ارسال از طریق ماهِکس:
بلافاصله پس از تحویل سفارشات شما به نمایندگی ماهِکس لینک رهگیری مرسوله از ماهِکس برای شما ارسال میشود، و میتوان از این طریق لحظه به لحظه از وضعیت مرسوله خود مطلع شوید و آنرا مدیریت کنید.
۲_ارسال از طریق پست:
بعد از تحویل هر سفارش به شرکت پست ملی ایران، برای شما کد رهگیری مرسوله از طریق پیامک ارسال خواهد شد.
شما میتوانید با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات اداره پست و وارد کردن کد ارسالی، از وضعیت لحظه به لحظه سفارش خود مطلع شوید.
۳_ارسال از طریق تیپاکس:
پس از تحویل سفارش شما به دفتر تیپاکس،کد رهگیری مرسوله شما برایتان پیامک میشود و میتوانید به سایت تیپاکس بروید و با واردکردن کد رهگیری مرسوله از وضعیت بسته مطلع شوید.
درصورت موفق نشدن با روش های اعلام شده میتوانید با شماره پشتیبانی ۰۹۹۰۲۵۲۹۸۰۶ یا ۰۹۰۵۲۸۸۵۶۵۹ تماس حاصل فرمایید.
اگر سایز محصول مناسب نبود امکان تعویض سایز یا محصول وجود دارد؟
بله، شما تا ۴۸ساعت پس از تحویل گرفتن بسته مهلت دارید سایز کفشتان را عوض کنید یا با محصولی دیگر معاوضه کنید.⬅️قبل از تعویض سایز یا معاوضه، لطفا صفحه قوانین و مقررات مرجوعی کفش را مطالعه کنید
آیا امکان تعویض حضوری وجود دارد؟
بله، تا ۳ روز پس از تحویل گرفتن سفارشتان میتوانید با مراجعه به آدرس بندردیلم،خیابان شهدای گمنام،مجتمع تجاری نخل،پلاک ۱۰ به صورت حضوری کالا را تعویض کنید
برای سایز دقیقم مشکل دارم و نمیدونم چه سایزی مناسب من است
برای حل مشکل شما و پیدا کردن سایز دقیقتان میتوانید با شماره تماس ۰۹۹۰۲۵۲۹۸۰۶ واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید یا به شماره واتساپ ۰۹۹۰۲۵۲۹۸۰۶ پیام بدهید.
چقدر طول میکشد سفارشم به دستم برسه؟
به طور کلی سفارش های شما در همان روز بستهبندی و تحویل دفتر پستی میشود(بجز جمعه ها و ایام تعطیل)،
اما اگر سفارش شما با پست باشد ۴الی۶روز طول میکشد تا بهدستتان برسد
اگر با تیپاکس سفارش داده باشید ۲الی۳ روزه به دستتان میرسد
و اگر سفارش شما با شرکت پستی ماهکس باشد برای شهر تهران یکروزه و شهرهای دیگر ۲الی۳روزه است تا تحویلتان شود.
آیا فروشگاه شما پیج اینستاگرام دارد؟
بله⬅️ (به آیدی daryakatooni)
آیا امکان خرید عمده از دریاکتونی وجود دارد؟
بله با شماره ۰۹۹۰۲۵۲۹۸۰۶ جهت اطلاع دقیق از موجودی عمده تماس بگیرید.
چگونه میتوانم اعتماد کنم؟
چرا برخی محصولات دریاکتونی قیمت پایینتری از بقیه فروشگاه ها دارد؟
به دلیل اینکه دریاکتونی در موقعیت جغرافیایی جنوب غربی کشور (بندردیلم،فاصله کوتاه تا کشورهای حاشیه خلیجفارس) قرار دارد و واردکننده دستهاول از کشور های ویتنام،تایلند،امارات،تایوان و چین میباشد. و ارتباط مستقیم با شرکت های تولید کننده در این کشور ها دارد.
آیا دریاکتونی تضمین کیفیت و ضمانت قیمت دارد؟
بله، کلیه تیم دریاکتونی ضمانت پایینترین قیمت با بالاترین کیفیت را میکند.
آیا اجناس ایرانی هم دارید؟
با احترام به تولید ملی، خیر.
اگر پرسشی داشتید که پاسخ مورد نظرتان را در این صفحه پیدا نکردید میتوانید با شماره پشتیبانی تماس بگیرید یا به شماره واتساپ پیام بدهید